اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مرکز پیشگیری و کنترل سرطان بانوان خراسان‌شمالی افتتاح شد

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: مرکز تشخیص، پیشگیری و کنترل سرطان بانوان در مجموعه درمانی هلال احمر خراسان‌شمالی افتتاح شد.

مرکز پیشگیری و کنترل سرطان بانوان خراسان‌شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مرکز تشخیص، پیشگیری و کنترل سرطان بانوان در مجموعه درمانی هلال احمر خراسان‌شمالی افتتاح شد.

این مرکز به دستگاه‌های سونوگرافی و ماموگرافی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تجهیز شده و در ابتدا با حضور متخصصین پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی کشور کار غربالگری سرطان بانوان را که یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در استان و کشور است، آغاز کرده است.

همچنین این مرکز سومین مرکز در کشور است که در قالب شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان کشور شروع به فعالیت کرده است.

پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور طی سخنانی در این آیین یاد ۲ تن از شهدای هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشت و اظهارکرد: هدف از اجرای این طرح ارائه بسته خدمتی، تشخیص، پیشگیری، درمان و ارائه داروهای خاص و پژوهش و پیشگیری و توانبخشی توامان است. 

وی گفت: جمعیت هلال احمر به امر سلامت کمک می‌کند و سرمایه هلال احمر اعتماد است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور افزود: قسمتی از شناخت سایر کشورها از ایران به خاطر فعالیت‌های هلال احمر در حوزه سلامت آن کشورهاست و در داخل ایران نیز در دو سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار خدمت انجام شده است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول