اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احیای ۸۴ واحد تولیدی راکد در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴ واحد تولیدی راکد با ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این استان احیا شده است.

احیای ۸۴ واحد تولیدی راکد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد‌کاظم منزوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴ واحد تولیدی راکد با ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری احیا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: بازگشت به چرخه تولید واحدهای صنعتی راکد با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشور از جمله مهم‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم بود که در این استان با فعالیت دوباره ۸۴ واحد اقتصادی محقق شده است.

وی ادامه داد: این واحد‌های تولیدی راکد با ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و همچنین بازگشت ۵۷۴ نفر نیروی کار به خطوط تولید در چهارمحال و بختیاری احیا و فعال‌سازی شده است.

منزوی در خصوص واحد‌های اقتصادی چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: از یک هزار و ۳۴ واحد صنعتی موجود در استان ۹۴۹ واحد فعال و ۸۵ واحد راکد شامل ۵۹ واحد غیرقابل احیا و ۲۶ واحد قابل احیا وجود دارد.

وی اظهار کرد: ۱۶۴ واحد معدنی در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۳۵ واحد فعال و ۲۹ واحد راکد است و از این میزان ۱۷ واحد غیرقابل احیا و ۱۲ واحد نیز قابلیت احیا دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول