اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آتش سوزی چند لنج در قشم +فیلم

9 لنج باری و صیادی در روستای سلخ قشم از ساعتی پیش طعمه حریق شده است.

آتش سوزی چند لنج در قشم +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عارف شریف عضو شورای روستای سلخ بعد از ظهر امروز از آتش سوزی در اسکله شناوری این روستا خبر داد.

وی افزود: 9 لنج باری و صیادی در این آتش سوزی طعمه حریق شده و تلاش ها برای خاموش کردن آن در جریان است.

 

 

به گفته منابع محلی، با تلاش واحدهای آتش نشانی و صیادان و مردم منطقه، 4 لنج که آتش بیشتری داشته اند از دیگر لنج ها جدا سازی شده اند تا آتش به دیگر لنج ها سرایت نکند.

این حادثه، فوتی و یا زخمی نداشته است اما دود فراوانی ناشی از سوختن لنج ها در حال برخواستن است و تلاش ها برای مهار آتش سوزی در جریان است.

 

 

معمولا شناورهای چوبی و فایبرگلاس در زمان آتش سوزی دچار آتش نهفته می شوند و با وجود هر بار تلاش آتش نشانان و فروکش آتش، باز آتش دوباره شروع می شود و بافت اصلی لنج به تدریج می سوزد.

جزییات حادثه از زبان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان

مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهارداشت: از حدود ساعت ۱۵ چندین لنج صیادی در اسکله سلخ جزیره قشم دچار حریق شدند که با دستور استاندار هرمزگان تیم‌های عملیاتی بلافاصله به محل اعزام شدند.

  وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته تاکنون گزارشی از خسارت جانی در این حادثه نرسیده است و تیم‌های آتش‌نشانی حاضر در محل در حال اجرای عملیات اطفای حریق هستند. 

حسن‌زاده با بیان اینکه فرماندار شهرستان قشم در محل حادثه حضور داشته و به صورت میدانی بر عملیات اطفای حریق نظارت دارد، خاطرنشان‌کرد: علت حادثه در دست بررسی است که در صورت روشن شدن ابعاد قضیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول