اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مدرسه خیرساز فردیس به نام شهدای کرمان نامگذاری شد

مدیرکل نوسازی مدارس البرز گفت: اولین مدرسه خیرساز به نام شهدای کرمان با ۱۸ کلاس درس در شهرستان فردیس احداث می‌شود.

مدرسه خیرساز فردیس به نام شهدای کرمان نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس ور فردیس، محمد پورگلیان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز  مدارس استان البرز  در مراسم کلنگ‌زنی یک مدرسه خیرساز در فردیس، با بیان اینکه امروز دو پروژه احداث مدرسه در استان کلنگ‌زنی، اظهار کرد: امروز دو پروژه آموزشی با ۳۰ کلاس درس در استان البرز کلنگ‌زنی شد. پروژه اول در محمدشهر با ۱۲ کلاس در فضایی به وسعت ۱۸۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه این دو پروژه در مناطق کم‌برخوردار استان به لحاظ سرانه آموزشی احداث می‌شود؛ افزود: پروژه دوم در فردیس توسط یکی از خیرین در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با زیر بنای ۲۷۰۰ متر مربع شامل ۱۸ کلاس درس، فضای کارگاهی، آزمایشگاهی، اداری و فضای تجمعی احداث می‌شود.

این مقام مسؤول گفت: اعتبار پروژه آموزشی که در خیابان شهید قدیمی فردیس احداث می‌شود، ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و در مدت ۱۸ ماه به بهره‌‌برداری می‌رسد. 

وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان، گفت: پروژه آموزشی خیرساز در  شهرستان فردیس، اولین مدرسه‌ایست که در کشور  به نام شهدای کرمان نامگذاری می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول