اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش ۳ درصدی کاندیداتوری بانوان در انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از مرحله پیش ثبت‌نام تاکنون حضور بانوان نسبت به دوره‌ گذشته سه درصد افزایش داشته و بیش از 30 درصد داوطلبان تا 40 سال سن دارند.

افزایش ۳ درصدی کاندیداتوری بانوان در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه با اعضای ستاد انتخابات گلستان، فرمانداران و بخشداران، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نتایج بررسی هیات نظارت بر انتخابات انجام شده و تا امروز به تمامی داوطلبان که تائید شدند، رد شدند و یا عدم احراز صلاحیت شدند پیامک ارسال و ابلاغ لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: این عزیزان می‌توانند به مدت سه روز اعتراض خود را به شورای نگهبان ارسال کنند و شورای نگهبان نیز پس از بررسی نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته تنها با شناسنامه امکان رای‌گیری وجود داشت که در قانون جدید با پنج مدرک هویتی شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت امکان رای‌گیری وجود دارد.

شاهچراغی عنوان کرد: از مرحله پیش ثبت‌نام تاکنون حضور بانوان نسبت به دوره‌ گذشته سه درصد افزایش داشته و بیش از 30 درصد داوطلبان تا 40 سال سن دارند.

وی اضافه کرد: ایفای نقش احزاب و گروه‌ها در این دوره بسیار پر رنگ‌تر و جذاب‌تر است و به نظرم مجموع گروه‌ها و فعالان سیاسی آمادگی لازم را دارند تا انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول