اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تأیید صلاحیت ٢۵ داوطلب انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج

فرماندار قوچان گفت: در مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج در هیأت نظارت استان، صلاحیت ٢۵ داوطلب تأیید و ٢١ نفر نیز عدم‌ تأیید صلاحیت شده‌اند.

تأیید صلاحیت ٢۵ داوطلب انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج

عباسعلی صفایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به اعلام صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از میان ثبت‌نام کنندگان در این دوره انتخابات، صلاحیت ۵۴ کاندیدای نهایی در مرحله هیأت اجرایی موردبررسی قرارگرفته بود که ٢٧ نفر تأیید، ١۵ نفر عدم‌تأیید صلاحیت و ١٢ نفر هم عدم احراز صلاحیت شدند.

وی بابیان اینکه از میان ١۵ نفر عدم‌تأیید صلاحیت شدگان در مرحله هیأت اجرایی شش نفر از آن‌ها مراجعه‌ای برای بررسی و اعتراض نداشتند، گفت: پرونده صلاحیت ۴٨ داوطلب در هیأت نظارت استان طی مهلت قانونی مقرر موردبررسی انجام گرفت که صلاحیت ٢۵ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج مورد تأیید قرارگرفته است.

فرماندار قوچان با یادآوری این مطلب که صلاحیت ٢١ داوطلب نیز تأیید نشده است و دو نفر نیز عدم احراز صلاحیت شده‌اند، افزود: تمام موارد به داوطلبان انتخاباتی ابلاغ شد و معترضان فرصت دارند از فردا تا ٢١ دی‌ماه از طریق سامانه مشخص‌شده اعتراض‌های خود را به ثبت رسانند تا موردبررسی شورای نگهبان قرار بگیرد.

صفایی تأکید کرد: تأیید صلاحیت‌های انجام‌شده در این حوزه انتخابیه تاکنون نشان از آن دارد که همه طیف‌های سیاسی و جناح‌ها در این دوره از انتخابات یک کاندیدا دارند و به‌طورقطع شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

وی بابیان اینکه تعداد داوطلبان تأییدشده در این دوره از انتخابات در مقایسه با دوره قبل دارای رشد ٢ برابری است، تصریح کرد: در بین تأییدشدگان این دوره از انتخابات برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج تعدادی از نمایندگان ادوار نیز وجود دارند که این اجماع نشان از حضور پرشور مردم خواهد داشت و برنده اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مردم و نظام اسلامی است.

پایان پیام/ ٧٠٠۴٣

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول