اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در خمین برگزار شد

طی مراسمی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همایش بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در شهر خمین برگزار شد.

بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در  خمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمین، ظهر امروز همزمان با هفته فرهنگی خمین طی مراسمی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  همایش بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در شهر خمین برگزار  و خانه هلال احمر این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این مراسم گفت: امروز در چهل‌واره انقلاب آرمان‌های نظام در دل مردم بارقه امید و اطمینان را ایجاد کرده است.

نظری افزود: خرسندم که در جمع مردمی هستم که خالصانه جانشان را در معرض خطر قرار می‌دهند، در حادثه کرمان دو امدادگر هلال احمر در راه نجات دیگران جانشان را تقدیم کردند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرف ما به کام مستکبران خوش نمی‌آمد و آنها هر چه از توطئه بود بر ما فرود آوردند و خوشبختانه انقلاب ما چون به دست معمار کبیر انقلاب ساخته شده بود به این راحتی‌ها از پای در نمی‌آید و با هدایت‌هایی که بعد از عروج ملکوتی ایشان به دست رهبر هدایت شده است، به قله نزدیک می‌شود.

نظری ادامه داد: مجموعه هلال احمر یک مجموعه موثری است، دشمن تمام تلاش را می‌کند که ریشه ما را تیشه بزند و خوشبختانه ناکام مانده است.

آمادگی استان برای میزبانی المپیاد ورزشی کشور

 شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: از هفته فرهنگی خمین سال گذشته تا کنون جمعیت هلال احمر استان بالای ۱۰ مورد از کارهایی که ناتمام مانده را به اتمام رسانده و افتتاح کرده است. 

وی در ادامه از آمادگی استان برای میزبانی المپیاد ورزشی کشور خبر داد.

برگزاری چندین عنوان برنامه همزمان با هفته فرهنگی در خمین

به گزارش فارس امروز همچنین به مناسبت هفته فرهنگی خمین نمایشگاه آثار هنری عکس و اسناد، نگارستان روح الله، کارگاه خوشنویسی (تجزیه و تحلیل آثار سیاه مشق، ... و کارگاه آموزشی اداره کل کتابخانه‌ها برگزار شد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی با حضور ۳ پزشک عمومی، یک متخصص تغذیه،یک جراح عمومی، یک روانشناس، یک اپتومتریست مشاوره رایگان اجتماعی خانوادگی و ازدواج، ارائه خدمات رایگان دارویی در داروخانه سیار از دیگر برنامه‌های امروز هفته فرهنگی خمین بود.

حضور ۶۰۰ دانش آموز در محل بیت امام راحل و بهره‌مندی از  پخش فیلم، کارگاه‌های خلاقیت و آفرینش های هنری، آسمان نمای سیار، روایتگری امام و انقلاب، مسابقه، قصه گویی، نقالی و تئاتر خیابانی، عروسک کتابدار، اجرای تریلی تماشاخانه سیار، پخش رایگان فیلم ویژه خانواده ها، برگزاری همایش ملی  نکوداشت داوطلبین هلال احمر استان مرکزی و بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان  و  بازدید از خانواده‌های شهدا و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از دیگر برنامه‌های امروز این هفته در شهر خمین است.

پایان پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول