اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خون شهیدان حادثه تروریستی کرمان هدر نخواهد رفت

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: خون شهدا حادثه تروریستی کرمان به هدر نخواهد رفت و با ریختن خون این عزیزان مردم محکمتر از گذشته پای این انقلاب و نظام خواهند بود و قطعا انتقام سختی در پیش است.

خون شهیدان حادثه تروریستی کرمان هدر نخواهد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس امروز اظهار داشت: رژیم صهیونیستی فکر می کرده که پیچیده ترین و قوی ترین سیستم امنیتی دنیا را دارد و در آسمانش هیچ پرنده ای نمی تواند عبور کند و با گنبد آهنین می تواند هر شی پرنده ای را سریع شناسایی و منهدم  کند.

وی افزود: آنها همچنین فکر می کردند هیچ جنبنده ای نمی تواند از دیوار حفاظتی شان عبور کند و حال برایش سخت بوده که یک گروه از بچه های مقاومت اسلامی حماس در عملیاتی به مانند طوفان الاقصی مثل صاعقه روی سر آنها فرود بیایند و هیمنه پوشالیشان بر هوا برود و در دنیا بی اعتبار تر شوند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، یادآور شد: صهیونیستهای غاصب سعی در گرفتن انتقام از مردم مظلوم غزه بویژه کودکان و زنان بی دفاع را  دارند و با بمباران این شهر جنایتها مرتکب شده اند و حمام خون به راه انداخته اند.

جباری با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، تاکید کرد: حال دشمنان این مرز و بوم سعی می کنند کشور عزیز ما  را ناامن کنند ولی کور خوانده اند ما امن ترین دریا و زمین را داریم.

 این نماینده مجلس بیان داشت: دشمنان این نظام عملیات کور و بزدلانه تروریستی را در کرمان انجام دادند و جان  زنان و کودکان بی گناهی را گرفتند که ما یقین داریم  خون این شهدا به هدر نخواهد رفت و با ریختن خون این عزیزان مردم محکمتر از گذشته پای این انقلاب و نظام خواهند بود و قطعا انتقام سختی در پیش است.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول