اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فریاد می کشم آنکه برادرم کشت از دیار علویان تا سرزمین کریمان + عکس و فیلم

مردم داغدار دیار هزار سنگر برای محکومیت بمب گذاری مردم دیار کریمان و زائران حاج قاسم به میدان آمدند و اعلام نفرت و انزجار خود از عاملان حادثه تلخ را فریاد زدند.

فریاد

خبرگزاری فارس مازندران ـ قربانعلی مسافر|مردان و زنان دیار علویان داغدار برادران و خواهران خود در دیار کریمان هستند، مردان، زنان و کودکان بعد اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه آمدند تا بگویند راه سردار سلیمانی، مکتب و مرام سلیمانی نابودی ندارد.

داغدار برادران و خواهران زائر سردار سلیمانی بودند که دو روز گذشته در بمب‌گذاری و عملیات ترور بزدلانه دشمنان به شهادت رسیدند و نزدیک به ۲۰۰ مجروح که عاشق و دلداده مکتب اهل بیت هستند.

دشمنان کوردل نشان دادند که نه تنها در زمان حیات سردار سلیمانی از وجود مبارکش، بلکه بعد از شهادت حتی از مزار، عاشقان و رهروانش می ترسند و زائران سردار سلیمانی را هم دشمنان قسم خورده خود می دادند.

مردم آمل، دیار هزار سنگر که استواری و محکم بودن را از دماوند کوه به ارث بردند و در پایمردی و استقامت ریشه در حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ دارند که در وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل ماندگار و جاوید مانده است.

مردم همیشه در صحنه آمل انزجار و نفرت خود را از ترور هموطنان عزیزشان در کرمان کریمان نشان دادند و از مصلای نماز جمعه تا میدان ۱۷ شهریور فریاد انتقام سر دادند.

در این راهپیمایی آملی‌ها خواستار انتقام سخت شدند و اعلام آمادگی کردند که در مسیر انتقام خون برادران و خواهران خود لحظه‌ای آرام نمی‌نشینند.

علاوه بر کشتار و شهادت زائران حاج قاسم سلیمانی، راهپیماییان نسل کشی، کودک کشی و قتل عام مردم مظلوم و بی گناه نوار غزه توسط رژیم غاصب و منحوس صهیونیست را محکوم کرده و از محاکم بین المللی قضایی و حقوق بشری خواستار محاکمه عاملان آن شدند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول