اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه اصفهان: امران و عاملان جنایت تروریستی کرمان درانتظار تاوان سنگین و انتقام سخت باشند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان گفت: به امران و عاملان جنایت تروریستی کرمان اعلام می نمایم که درانتظار تاوان سنگین و انتقام سخت باشند

امام جمعه اصفهان:  امران و عاملان جنایت تروریستی کرمان درانتظار تاوان سنگین و انتقام سخت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائران کوی یار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) مقام معظم رهبری، امت اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های معزز شهدای این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

دست پلید تروریسم باطراحی وحمایت استکبار تیرنفاق و عداوت را بر سینه امت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) نشاند و حادثه تلخ و اندوهبار شهادت و مجروحیت جمعی از مردم عزیز، یاران و عاشقان سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را رقم زد.

این عملیات تروریستی وجنایت هولناک دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران بیش از پیش حقانیت و مظلومیت ملت‌ شریف ایران را به جهانیان اثبات کرد.

بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیست ها و حامیان و هم پیمانان آن ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را درپی خواهد داشت قطعآ این حوادث به نفع جنایتکاران تکفیری و صهیونیستی نیست، بلکه بارویش سلیمانی ها مواجه و به یاری پرودگار و به حرمت خون شهدای این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از بیش مستحکم تر کرده و بی تردید دامان ننگین تروریست ها وحامیانشان را نیز گرفته و روسیاهی و ذلت را نصیب آنان خواهد کرد.

اینجانب مصیبت بزرگ شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائران کوی یار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه)مقام معظم رهبری، امت اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های معزز شهدای این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت عرض میکنم و برای مجروحان، ،عافیت عاجل و کامل مسألت می نمایم و به امران و عاملان این جنایت اعلام می نمایم که درانتظار تاوان سنگین و انتقام سخت باشند إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ.

سید یوسف طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول