اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیام تسلیت تولیت حرم شاهچراغ(ع) در پی جنایت تروریستی کرمان

تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و امام جمعه شیراز در پیام تسلیت مشترکی با بازماندگان حادثه تروریستی کرمان ابراز همدردی کرده و از مردم دعوت کردند در مراسم گرامیداشت شهدای این حادثه شرکت کنند.

پیام تسلیت تولیت حرم شاهچراغ(ع) در پی جنایت تروریستی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پیام مشترکی که حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)  و آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز در پی حادثه تروریستی کرمان صادر کردند آمده است: در زادروز صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بار دیگر دست پلید صهیونیزم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار از آستین تروریست‌های تکفیری و جیره‌خواران استکبار در آمد و جمع زیادی از کودکان، زنان و مردان مؤمن و خداجوی این مرز و بوم را به خاک و خون کشید.

در این پیام بیان شده است: ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت مهدی (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای و خانواده داغدار آنان تسلیت گفته و علوّ درجات شهیدان و سلامتی و شفای مجروحان این واقعه را از پیشگاه خداوند بزرگ مسالت می‌نمائیم.

در ادامه این پیام آمده است: شهادت که هنر مردان خداست آرزوی دیرینه ای است که همواره اولیا الهی و مجاهدان ناب را در مسیر نیل به دیدار معشوقِ یگانه، همدل و همراه و سربلند و پیروز میدان‌های سخت کرده است. شهادت در قاموس مکتب سرخ تشیع همواره رمز پیروزی و رستگاری مؤمنان راستین و اوج بندگی در پیشگاه خداوند کریم و سند ذلت و خواری جبهه باطل و مستکبران و ظالمان تاریخ بوده و هست.

همچنین در بخشی پیام امام جمعه شیراز و تولیت حرم مطهر شاه‌چراغ ذکر شده است: تاریخ بلند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی به روشنی ثابت کرده که مردم خداجوی این مرز و بوم نه فقط با ریخته شدن خون فرزندانش از پای نمی‌نشینند که در مسیر نورانی خود برای هموار ساختن راه برای طلوع خورشید ولایت عظمای الهی و استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) استوارتر گام بر خواهند داشت.

پایان پیام/ن/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول