اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کاشت ۳۵ هزار نهال و بوته به‌ یاد شهید سلیمانی در قم

پویش «رویش سبز» در راستای بیابان‌زدایی و حفظ و گسترش منابع طبیعی بمناسبت هفته مقاومت و به‌ یاد سردار شهید قا‌سم سلیمانی به همت بسیجیان مساجد و محلات در قم آغاز شد.

کاشت ۳۵ هزار نهال و بوته به‌ یاد شهید سلیمانی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن مهدیزاده مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اجرای پویش "رویش سبز" در سطح استان قم خبر داد و گفت: این طرح به‌ یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بمنظور بیابان زدایی و حفظ و توسعه منابع طبیعی با کاشت ۳۵هزار نهال و بوته تاغ توسط بسیجیان در محدوه‌های استحفاظی پایگاه‌های مقاومت و محلات و بیابان‌های اطراف قم در حال اجراست.

وی افزود: نهال‌ها و بوته‌های کاشته شده با هماهنگی و مساعدت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و اداره کل منابع طبیعی استان در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار می‌گیرد و اجرای این طرح صبح امروز همراه با غرس ۲۰۰۰ بوته در سایت نواران شهر قنوات با حضور ۱۰۰ نفر از بسیجیان و پاسداران قمی آغاز شد.

 پایان پیام/78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول