اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

رشیدپور:ایران قربانی ترور است + فیلم

رضا رشید پور مجری سابق تلویزیون گفت: ترور و تروریسم کاری کثیف و مذبوحانه ای است و خداوند کسانی را که در هر جای دنیا آرامش، صلح و زندگی را از مردم می ربایند لعنت کند.

رشیدپور:ایران قربانی ترور است + فیلم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، رضا رشید‌پور مجری‌ سابق تلویزیون در واکنش به حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ که در مسیر گلزار شهدای کرمان به وقوع پیوست با انتشار ویدئویی در فضای مجازی گفت: اتفاقی که رخ داده است و همه ما در جریان آن هستیم اتفاقی فوق العاده دردناک است. من به خانواده این شهدای عزیز و به تمام مردم ایران تسلیت می‌گویم.

رشید پور اضافه کرد: ترور و تروریسم کاری کثیف و مذبوحانه ای است و خداوند کسانی را که در هر جای دنیا آرامش، صلح و زندگی را از مردم می ربایند لعنت کند.

این مجری سابق تلویزیون ادامه داد: مردم مظلوم کشور من سال ها در اتفاقات مختلف قربانی ترور بودند و امروز و امشب شب بسیار تلخ برای همه ما مردم ایران است.

وی تصریح کرد: وظیفه خود دانستم که به شما هموطنان عزیزم به ویژه در استان کرمان تسلیت عرض کنم، امشب کرمان همه ایران است، داغ برای همه ایران است، جای این شهدا در بهشت.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول