اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هراس دشمن از حاج قاسم منجر به جنایت تروریستی در کرمان شد

دفتر فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران با صدور بیانیه عنوان کرد: همان‌گونه که حیات حاج قاسم سلیمانی و حضور در عرصه‌های مختلف، ترس و واهمه را در وجود دشمنان اسلام می‌انداخت ، امروز از اجتماع هزاران نفر از رهروان این شهید سعید در کنار مزارش ترس و رعب را احساس می‌کنند و دست به چنین عملیات کورکورانه و بزدلانه می‌زنند.

هراس دشمن از حاج قاسم منجر به جنایت تروریستی در کرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه دفتر فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

دفتر فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران با محکوم کردن عملیات تروریستی در استان کرمان که جهان اسلام و محور مقاومت را در شهادت جمعی از مردان و زنان و کودکان بی‌گناه داغدار کرد به‌شدت محکوم می‌کند.

همان‌گونه که در حیات حاج قاسم سلیمانی و با حضور در عرصه‌های مختلف، ترس و واهمه را در وجود دشمنان اسلام می‌انداخت ، امروز از اجتماع هزاران نفر از رهروان این شهید سعید در کنار مزارش ترس و رعب را احساس می‌کنند و دست به چنین عملیات کورکورانه و بزدلانه می‌زنند.

با عرض تسلیت به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب ایشان و ملت ایران، تجدیدعهد و پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهندگان راه مقاومت که شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس به ما آموختند باشیم و در نبرد با دشمنان در جبهه‌های مقاومت ثابت‌قدم باشیم.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول