اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

دبیر کل حزب کار: باید به مردم وعده‌های درست و امید بخش داده شود

دبیر کل حزب اسلامی کار با اشاره به شرایط نامطلوب اقتصادی و تاثیر آن بر میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت : در حال حاضر ما در مرحله ای هستیم که باید به مردم وعده های درست و امید بخش بدهیم و شرایط مردم را بهبود ببخشیم .

دبیر کل حزب کار: باید به مردم وعده‌های درست و امید بخش داده شود

حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در گفتگو  با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا در خصوص جلسه دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی با رئیس جمهور اظهار داشت: این جلسه هم در دوره آقای روحانی و هم در دوره آقای رئیسی تشکیل شد . بصورت کلی این جلسه می توانست خیلی بهتر از این هم باشد، این جلسه باید شش یا هشت ماه پیش برگزار می شد در واقع این جلسه باید قبل از شروع فعالیت هیات های اجرایی باید تشکیل می شد.

وی در ادامه گفت: دولت باید قبل از منصوب شدن هیات های اجرایی با احزاب به گفتگو می پرداخت .

کمالی در ادامه گفت: اگر دولت در این شرایط جامعه میخواهد انتخابات برگزار کند باید زیر ساخت های آن را فراهم کند . دولت باید در مسائل سیاسی با سایر سازوکار هایی که در جامعه وجود دارند و هم فکر دولت نیستند به گونه ای رفتار کند که آنها در صحنه باقی بمانند.

وی در ادامه با اشاره به کناره گیری جامعه از جبهه ها افزود: مردم قبلا احترام و ارزش خاصی برای جبهه ها قائل بودند اما الان اینگونه نیست.

فعال سیاسی در ادامه اظهار داشت : مردم در خیلی از مسائل گلایه دارند از آلودگی هوا گرفته تا مسائل اقتصادی و در این شرایط دولت می خواهد مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات کند پس باید در جهت ایجاد رضایت گام بردارد و خود رئیس جمهور نیز در جلسه به آن اشاره کرد ،قیمت اجناس را باید پایین آورد .

وی در ادامه گفتگو خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما در مرحله ای هستیم که باید به مردم وعده های درست و امید بخش بدهیم و شرایط مردم را بهبود ببخشیم؛ به گونه ای که زمانی که ما وعده ای می دهیم باور کنند، نه اینکه فکر کنند وعده ها پوچ است .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول