اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طبخ و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم به یاد حاج قاسم سلیمانی

هم‌زمان با سالروز شهادت سردار «سلیمانی»‌ و به یاد این شهید ۶ هزار پرس غذای گرم در خدابنده طبخ و توزیع شد.

طبخ و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم به یاد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طبخ و توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های زیرپوشش مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی شهرستان خدابنده انجام شد.

این اقدام به یاد و خاطره سرداران شهید حاج«قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی» و با همکاری و مشارکت اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده، شهرداری خدابنده، مؤسسه نیکوکاری همای رحمت و موسسه نیکوکاری سردار سلیمانی برگزار شد.

علی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در ایام شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی و باهدف گرامیداشت یاد و نام این شهدای گران‌قدر که دغدغه رفع مشکلات مردم و جامعه اسلامی را داشتند، از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) که با نیات صرف در بقعه، کمک و مساعدت به نیازمندان است و همچنین مشارکت ادارات حمایتی و مؤسسات نیکوکاری امروز تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و طی امروز و فردا در میان خانواده‌های تحت پوشش این نهادها و مؤسسات توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار بسته غذایی معیشتی توسط اداره اوقاف خدابنده توزیع شده که محل تأمین بودجه همه این امورات خیر و احسان از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) بوده است.

وی ادامه داد: اوقاف به‌عنوان نهاد امانت‌دار موقوفات وظیفه نگهداری و ارتقای موقوفات را برعهده دارد و مهم‌ترین وظیفه‌اش اجرای نیت‌های درج شده در وقف‌نامه‌هاست که توسط واقفین به عهده ما گذاشته شده است.

ذوالقدر اضافه کرد: موقوفه قیدار نبی با بیش از ۱۵ هزار رقبه و ۹ هزار هکتار مساحت بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین موقوفه استان زنجان است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول