اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فساد در قراردادهای برخی پیمانکاران شهرداری کرج

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: رخنه فساد در تار و پود برخی از قراردادهای پیمانکاران شهرداری از اصلی ترین مشکلات است.

فساد در قراردادهای برخی پیمانکاران شهرداری کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد اسدیان، عضو شورای شهر کرج، در بیست‌ونهمین جلسه فوق العاده کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای کمیسیون، معاونین شهردار، مدیران کل نظارتی و حقوقی و رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار شد، گفت: یکی از اصلی ترین مشکلات، رخنه فساد در تار و پود برخی از قسمت ها یا قراردادهای پیمانکاران شهرداری است که هر چند وقت یکبار تخلفات شناسایی و با متخلفان آن برخورد می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج به ضرورت اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری، شهرداری، مناطق و سازمان های تابعه آن در چهارچوب این قانونی که ابلاغ شده به وظایف خود عمل کنند.

اسدیان تصریح کرد: در بررسی برخی قراردادهای پسماند ابهاماتی دیده شده است.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: شفافیت یکی از ابزارهای مبارزه با فساد است که کمک می کند فساد سریعتر شناسایی و پی‌گیری شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول