اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری

دبیر همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران به برگزاری دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری اشاره کرد و گفت: افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در روز میلاد حضرت زهرا(س) ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه در ساری با حضور استاندار مازندران، جمعی از بانوانی مازندرانی در تالار مرکزی ساری برگزار می‌شود.

افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری

 ایفاء غبیشاوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)  در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری اشاره کرد و افزود: هشت کارگروه در قالب دبیران اجرایی، علمی و داوران به عنوان کارگروه‌های اصلی این همایش تشکیل شده‌اند.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: چهار جلسه هم‌اندیشی با حضور سرپرست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و اعضای اجرایی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم  تشکیل شد تا هماهنگی لازم برای مراسم انجام شود.

دبیر همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران یادآور شد: افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در روز میلاد حضرت زهرا(س) ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در ساری با حضور استاندار مازندران، جمعی از بانوانی مازندرانی در تالار مرکزی ساری برگزار و همراه با پخش زنده سخنرانی آقای رئیسی رئیس جمهور خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تبیین و ارائه توانمندی‌های الگوی موفق بانوان در زمینه‌های مختلف برشمرد و افزود: در تلاش هستیم که  الگوی سوم زن مسلمان را به تمامی بانوان ایران و جهان معرفی کنیم.

غبیشاوی در پایان خاطرنشان کرد: این همایش تا روز ۱۳ دی‌ماه تمدید شده و بعد از پایان ثبت‌نام مراحل داوری شروع خواهد شد و در اختتامیه این همایش از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول