اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مارتینز: در لالیگا با سرمربی نساجی روبرو شده بودم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا نساجی برای کسب امتیاز به مصاف ما می‌آید.

مارتینز: در لالیگا با سرمربی نساجی روبرو شده بودم

به گزارش خبرگزاری فارس، ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی، اظهار کرد: لحظه خیلی مهمی از نیم فصل است. آخرین بازی نیم فصل است و تعطیلاتی را در پیش داریم. لحظه ای که به فولاد آمدیم با صفر امتیاز شروع کردیم و فردا می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم و نیم فصل را با امتیازات بهتری به پایان برسانیم. شاید بهتر از آنچه دیگران فکر می کردند رقم بخورد.

وی ادامه داد: نساجی تیم خوبی است و اگر چه رتبه خوبی ندارد اما در آسیا حضور داشته و فردا برای امتیاز بازی می‌کند. حریف با آلکاراس سرمربی جدید کار می‌کند و از نظر رزومه و شخصیت می تواند سطح این تیم را بالا ببرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در لالیگا به عنوان سرمربی با آلکاراس روبرو شده بودم ولی مسئله مهم در بازی این است که بازیکنان روبروی هم بازی می‌کنند. به او برای حضور در اهواز خوشامد می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

مارتینز درباره تقویت تیم در نیم فصل دوم، گفت: فعلاً تمام تمرکز من روی بازی فردا است و نباید ذهنمان را درگیر مسئله دیگری کنیم. مطمئناً بعد از بازی باشگاه در این زمینه تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول