اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

سامان صفاری: در سریال ناریا نقش عجیب و غریبی دارم

سامان صفاری بازیگر سریال ناریا گفت: نقش من در این سریال، برای خودم هم عجیب و غریب است و حتما برای مردم نیز همین گونه خواهد بود.

سامان صفاری: در سریال ناریا نقش عجیب و غریبی دارم

سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون که در مجموعه تلویزیونی ناریا حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: ناریا مجموعه ای ۵۰ قسمتی است که به شدت تعدد لوکیشن دارد و جای ثابتی ندارد.

وی افزود: این اولین تجربه من با جواد افشار است، از ایشان به خاطر تجربه های زیادی که دارند هر روز مطالب جدیدی را می‌آموزم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ۵۰ درصد ناریا فیلم برداری شده است و ۵۰ درصد باقی مانده نیز در سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

سامان صفاری درباره کاراکتر خود که همنام خود اوست بیان کرد: سامان کاراکتری است که هر لحظه یک اتفاق جدید برای او می‌افتد و درگیر اتفاقاتی می‌شود. این نقش برای خودم عجیب و غریب است و حتما برای مردم نیز همین گونه خواهد بود.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «ناریا» با نام پیشین «نیشتمان» به تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور و کارگردانی جواد افشار در معاونت برون مرزی در حال ساخت است.

در این سریال بازیگرانی همچون سامان صفاری، آزیتا ترکاشوند، امیریل ارجمند، کاظم بلوچی، فریبا متخصص، افسانه چهره‌آزاد، حسن میرباقری، نسیم ادبی، ویدا جوان، کمند، امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هامون سیدی، کاوه سماک‌باشی، رامبد شکرآبی، حسن اسدی، اتابک نادری، وحید شیخ‌زاده، افشین سنگ‌چاپ، احمد پورخوش و... ایفای نقش کرده اند.

زهرا نادری‌فر در نقش «هوژان»، محمدسعید فرازمند در نقش «سوران» و دنیا فتحی در نقش «مستانه» از جمله بازیگران جدیدی هستند که در «ناریا» معرفی می‌شوند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده: هوژان، دختر نخبه ایرانی در اوج شکوفایی علمی‌اش به دنبال اختراع پدیده‌ای می‌رود که قرار است ایران را به جایگاه منحصر به فردی برساند. در این بین گروهی از تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی دست به دست هم داده تا این نخبه علمی را نابود کنند. در این مسیر یکی از تبهکاران عاشق او شده و عشق او…

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول