اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

خدمات‌دهی در فرودگاه کرمان متناسب با هفته مقاومت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی فرودگاه بین‌المللی کرمان، همزمان با آغاز هفته مقاومت برای میزبانی از دوستداران سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد.

خدمات‌دهی در فرودگاه کرمان متناسب با هفته مقاومت

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛‌ در هفته مقاومت که از 12 دی ماه آغاز و تا 18 دی‌ماه با شعار شهیدالقدس ادامه خواهد داشت، تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی پیرامون موضوع مقاومت و شهادت سردار دل‌ها، سردار حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس با هماهنگی روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان کرمان، ضمن برپایی موکب و استقرار رادیو مقاومت در فرودگاه، گروه‌های نمایشی و سرود به اجرای برنامه‌ پیرامون شهادت و مقاومت خواهند پرداخت.

پخش زنده مراسم زیارت گلزار شهدا در ترمینال های فرودگاه کرمان و بررسی زندگی حاج قاسم در رادیو مقاومت فرودگاه از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت در فرودگاه کرمان است.

فضاسازی متناسب با هفته مقاومت در فرودگاه کرمان و برپایی موکب برای پذیرایی از زائران گلزار شهدا از دیگر فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای هفته مقاومت در فرودگاه کرمان است.

پایان پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول