اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسامه‌ حمدان: هیچ چشمی نمی‌تواند نقش حاج قاسم را در نبرد آزادسازی فلسطین نادیده بگیرد

یکی از رهبران ارشد حماس امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان حاج قاسم و ابومهدی المهندس، از نقش آنها در نبرد آزادسازی فلسطین سخن گفت.

اسامه‌ حمدان: هیچ چشمی نمی‌تواند نقش حاج قاسم را در نبرد آزادسازی فلسطین نادیده بگیرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس در لبنان امروز (دوشنبه، ۱ ژانویه) در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس گفت: «طوفان‌الاقصی تنها برای غزه نبود، بلکه برای  [ایجاد مسیر] آزادسازی بود و فرماندهان غزه با توانایی و درایت در میدان نبرد و سیاست، در حال مدیریت آن هستند». 

وی افزود: غزه یک پیروزی را به دست امت [اسلامی] می‌سپارد که به فکر دشمنان نیز نمی‌رسد و مردم لبنان، یمن و عراق این پیروزی را به دست می‌آورند.

این رهبر حماس افزود: در این نبرد، هیچ چشمی نمی‌تواند نقش، عملکرد و تأثیر حاج قاسم سلیمانی و کسانی که به عنوان همرزم و رفیق او یا سرباز او کار کرده‌اند، را نادیده بگیرد.

وی چند روز پیش در واکنش به ترور شهید سید رضی موسوی از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سید رضی شهید راه قدس است و نتانیاهو و کابینه و ارتش او دائما از شکستی به شکست دیگر منتقل می‌شوند.  رژیم اشغالگر صهیونیستی به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در غزه نرسید و در همه آنها شکست خورد و تنها موفقیتی که کسب کرده کشتار غیرنظامیان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول