اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خشکسالی، مهمترین معضل استان یزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: سیل و خشکسالی دو مقوله‌ای متضادی هستند که هر دو به یزد آسیب می‌زنند.

خشکسالی، مهمترین معضل استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارشناسان مدیریت بحران استان یزد به مناسبت هفته مقابله با بلایای طبیعی از خشکسالی به عنوان مهمترین معضل استان یزد کرد.

وی افزود: با توجه به کمبود آب لازم است برای جلوگیری از مشکلات در تابستان اقدامات پیشگیرانه انجام شود و آب منطقه‌ای باید در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه سیل و خشکسالی دو مقوله‌ای متضادی هستند که هر دو به یزد آسیب می‌زنند، تصریح کرد: برای هدایت سیلاب و بهره گیری خوب از بارش‌ها باید برنامه ریزی شود.

ناصری یکی از مهمترین اقداماتی که باید در مواجهه با بحران‌ها انجام شود را پیشگیری دانست و ادامه داد: اگر برنامه ریزی درستی قبل از وقوع بحران نداشته باشیم، آسیب‌ها جدی‌تر خواهد شد.

وی، تشکیل هیئت اندیشه ورز در مدیریت بحران را ضروری دانست و گفت: برای پیشگیری از حوادث و هر آنچه که ممکن است در استان اتفاق بیفتد، باید برنامه داشته باشید.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول