اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

دبیر فدراسیون بسکتبال: قبول پیشنهاد باشگاهی در قرارداد «دمیر» وجود داشت

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: قبول پیشنهاد باشگاهی یکی از بندهای قرارداد هاکان دمیر بود و با هماهنگی فدراسیون این کار صورت گرفته است.

دبیر فدراسیون بسکتبال: قبول پیشنهاد باشگاهی در قرارداد «دمیر» وجود داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی ایران با وجود داشتن قرارداد همکاری با فدراسیون بسکتبال، در اتفاقی عجیب هدایت تیم مانیسا ترکیه را برعهده گرفت. این در حالی است که ایران باید اسفندماه در نخستین پنجره انتخابی جام جهانی به مصاف حریفان خود برود.

در همین زمینه محسن معزی‌فر، دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه هاکان دمیر چطور با وجود قرارداد با ایران هدایت تیم باشگاهی در ترکیه را هم پذیرفته است، اظهار داشت: بندی در قرارداد او وجود داشت که می‌توانست در صورت پیشنهاد از باشگاه و با هماهنگی فدراسیون آن را بپذیرد.

وی ادامه داد: دمیر با ما هم در این مورد صحبت کرده بود. او تا پایان اردیبهشت ماه با ایران قرارداد دارد و در دو پنجره آینده تیم ملی هم حضور خواهد داشت و بعد از آن در مورد ادامه همکاری صحبت خواهیم کرد.

دمیر از اردیبهشت ماه سال جاری هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت و در جام جهانی و بازی های آسیایی روی نیمکت ایران نشست، اما نتایج کسب شده و خط خوردن برخی نفرات تاثیرگذار تیم ملی انتقادهای زیادی را در پی داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول