اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۷۵۰ کلاس درس در هرمزگان افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از افتتاح ۷۵۰ کلاس درس در قالب ۲۲۰ واحد آموزشی در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان خبرداد.

۷۵۰ کلاس درس در هرمزگان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان امروز در جلسه روسای مناطق ۲۳گانه آموزشی در سالن جلسات شهرستان قشم برگزار شد، اظهار کرد: ارزش افزوده ای که دستگاه آموزش و پرورش بر جامعه دارد بر کسی پوشیده نیست و آموزش و پرورش می تواند نقشی مستقیم بر توسعه جامعه محلی داشته باشد.

 محمد قویدل افزود: استان هرمزگان از ظرفیت ها و منابع خدادای بسیار و برجسته ای برخوردار است که سهم آموزش و پرورش به لحاظ نیروی انسانی و نرم افزاری و کارهای مبتنی بر تولید علم در این عرصه پر رنگ تر می شود. 

وی با اشاره به تقویت فرهنگ سازمانی عنوان داشت: مدیر خلاق، باانگیزه و توانمند مدیری است که وضع موجود را با تلاش شبانه روزی به نقطه ی و مطلوب قابل قبول می رساند. 

قویدل در بخشی دیگری از سخنان خود من باب آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: درسهم بین شاخه ای و توازن بین رشته ای توانسته ایم جایگاه اول کشور را کسب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان خاطر نشان کرد: پروژه های افتتاحی در استان هرمزگان ۷۵۰ کلاس درس در قالب ۲۲۰ واحد آموزشی است که با حضور حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس  جمهور افتتاح خواهد شد.

۶ سالن ورزشی در طرح شهید سلیمانی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان، ۳۰ زمین چمن مصنوعی و ۳۰ زمین ماسه ساحلی نیز افتتاح می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول