اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجتماع دختران و پسران حاج قاسم در جزیره هرمز

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اجتماع «دانش آموزی دختران و پسران حاج قاسم» در جزیره هرمز برگزار شد.

اجتماع دختران و پسران  حاج قاسم در جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز اجتماع دختران حاج قاسم در آستانه دهه بصیرت و مقاومت با حضور پرشور دانش آموزان دختر و پسر جزیره هرمز برگزار و دانش‌آموزان این جزیره با آرمان‌های سردار سلیمانی هم‌پیمان شدند.

حجت‌الاسلام رستاخیز امام جمعه هرمز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهید سلیمانی یک مکتب جریان ساز است.

حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز اظهار کرد: حضور پرشور دانش آموزان در اجتماع فرزندان حاج قاسم نشان از فرهنگ درونی شده و آشنایی دانش آموزان استان با مصداق بارز گنجینه‌های دفاع مقدس است.

وی اعلام کرد: مکتب حاج قاسم این گونه است برای زندگی فردی و علمی ما بر نامه دارد و امیدواریم در این راه ثابت قدم باشیم.

امام جمعه هرمز تصریح کرد: شهید سلیمانی، همواره، پاسدار ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی بود و به مشارکت و نقش مردم در امور، باور داشت.

معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمز در این آیین افزود: دختران و پسران مکتب حاج قاسم به عنوان پرچم‌داران هدایت‌گری برای همسالان خود هستند و با حضور پررنگ خود گام موثری در راستای روشنگری جامعه و جهاد تبیینی ایفا می‌کنند.

هادی اوج هرمزی  با اشاره به اینکه واردکردن آسیب به کشور به خصوص در بین نسل جوان از مهمترین اهداف و برنامه‌های دشمن است که نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است، گفت: اما نسل نوجوان و جوان پرورش یافته مکتب شهید سلیمانی با حق‌مداری در این جنگ پیروز می‌شوند.

وی اظهار کرد: نواختن زنگ نمادین مقاومت و ایستادگی ویژه مدارس ابتدایی در روز شهادت حاج قاسم، غبار روبی قبور مطهر شهدا، بازدید از خانواده محترم شهدا از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهارمین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مدارس جزیره هرمز  است.

در این مراسم دانش آموزان با آرمان‌های شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول