اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انعقاد توافقنامه ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش‌آموزی در همدان

با انعقاد توافقنامه همکاری پارک علم و فناوری با اداره کل آموزش و پرورش مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش‌آموزی در همدان راه‌اندازی می‌شود.

انعقاد توافقنامه ایجاد مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش‌آموزی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز توافقنامه همکاری پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش به منظور راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش‌آموزان با حضور رییس پارک علم و فناوری ‌و مدیرکل آموزش و پرورش در سالن جلسات پارک علم و فناوری منعقد شد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان در این برنامه اظهار کرد: پارک علم و فناوری موتور محرکه اقتصاد دانش‌محور است و زیست‌بوم فناوری استان در راستای حمایت از ایده‌های نو و خلاقانه به منظور تجاری‌سازی آنها پیش می‌رود.

مجید کزازی با بیان اینکه هدف از انعقاد این توافقنامه راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری ویژه دانش‌آموزان است افزود: پذیرش ایده‌های نو با هدف حمایت مالی و کاربردی کردن ایده‌های علمی، پیاده‌سازی ایده‌های نو از طریق ارائه خدمات مشاوره، کمک به ایجاد پرورش و بقای فعالیت نوآورانه و تسهیلات برای ادامه فعالیت در قالب پذیرش در این مرکز انجام می‌شود.

وی انعقاد توافقنامه با آموزش و پرورش را در راستای ارتقای همکاری‌های متقابل پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش دانست و گفت: این توافقنامه در راستای ارائه خدمات آموزشی و علمی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و حمایت مالی، قانونی و معنوی از دانش‌آموزان نوآور و خلاق منعقد شده است.

رئیس پارک علم و‌ فناوری استان همدان افزود: توسعه و ارتقای خدمات علمی، آموزشی، پشتیبانی دانش‌آموزان محقق و نوآور و فراهم کردن شرایط لازم برای حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه، تشویق دانش‌آموزان خلاق و گسترش فناوری، سرعت‌بخشی به اجرای طرح‌های علمی کاربردی و امور تحقیقاتی نوآوران از دیگر اهداف این توافق‌نامه است.

وی با بیان اینکه بیشترین بازدید تور فناوری از پارک علم و فناوری مربوط به دانش‌آموزان است گفت: تورهای فناوری به منظور آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای زیست بوم فناوری و تغییر نگرش در انتخاب رشته این قشر از جامعه صورت می‌گیرد.

کزازی خواستار برگزاری رویداد نوآوری و تخصصی ویژه دانش‌آموزان شد و گفت: این مهم تقویت و توسعه اشتغال دانش‌آموزان فعال در پژوهشسرا را به دنبال دارد.

رسول شیدایی، مدیرکل آموزش و پرورش همدان نیز با بیان اینکه این توافقنامه به دنبال ایجاد کارآفرینی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان منعقد می‌شود افزود: پارک علم و فناوری می‌تواند به منظور حمایت از ایده‌های نو، شناسایی استعدادها و اشتغال‌ دانش‌آموزان با اداره کل آموزش و پرورش همکاری بیش از پیش داشته باشد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول