اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

بانوان مسلمان در خط مقدم جبهه حق هستند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امروز بانوان مسلمان در خط مقدم جبهه حق ایستاده‌اند.

بانوان مسلمان در خط مقدم جبهه حق هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اجلاسیه بین المللی «بانوان پیشرو در تمدن سازی فاطمی» در مشهد گفت: اکنون وظیفه زنان عفیف، پاسداری حریم‌ها و ارزش‌ها است که با سلاح علم، قدرت و دانایی خود در مقابل دشمن می‌ایستند و با جریان‌های ضدارزشی غرب، مقابله می‌کنن که بی‌شک پیروز و فاتح این میدان نیز این زنان خواهند بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه افزود: امروز بانوان مسلمان در خط مقدم جبهه حق ایستاده‌اند، بنابراین توجه به مقام مادری و تجلیل و تقدیس آن و حضور در صحنه‌های گوناگون سیاسی اجتماعی از وظایف امروز است. در دوران دفاع مقدس زنان همواره در دفاع از اسلام از طریق پشتیبانی و حمایت، مداوای مجروحان و پرستاری آنان نقش آفرین بوده‌اند. امروز نیز بانوان باید بدانند که خط مقدم، انسان سازی، اعتلا بخشی به خانواده و حراست از مقام زن است.

وی خطاب به بانوان در خصوص میدان جنگ عصر حاضر گفت: امروز شما باید در جنگ رسانه‌ای دشمن پیروز شوید، چرا که سلاح در دست شما و دشمن به خانه‌ها هجوم آورده است. سلاح همان کتاب آسمانی و معارف والا و ارزشمندی است که خداوند متعال شما را لایق آن دانسته است. همانطور که جنایات اسرائیل در جنگ غزه برای تمام دنیا آشکار شد، با مطالبه‌گری و آگاهی بخشی به افکار عمومی باید جنایت سردمداران استعمار در نابودی خانواده و جایگاه بانوان را برای جهانیان افشا و آشکار نمود و تلاش کرد تا صدای رهروان فاطمی به جهانیان رسانده شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول