اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

قحطی سریال در شبکه دو!

چرا پس از پخش سریال جرس که شهریور 1402 از شبکه دو سیما پخش شد، دیگر از این شبکه، سریال تازه‌ای پخش نشده است؟

قحطی سریال در شبکه دو!

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، پس از پخش سریال ۱۰ قسمتی جرس که از ۴ شهریور ۱۴۰۲ از شبکه دو سیما پخش شد، دیگر این شبکه سریال جدیدی پخش نکرده است.

پس از سریال جرس، سریال «بهترین تابستان من» که در سال ۱۳۷۵ ساخته شده، پخش شد. بعد از این سریال نیز «مجموعه سیمرغ» که ۴ سال قبل از مجموعه «بهترین تابستان من» یعنی در سال ۱۳۷۱ ساخته شده، پخش شده است.

پس از این مجموعه نیز دو سریال قدیمی «بچه های ادیب» که در سال های ۷۸ و ۷۹ توسط گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شد و سریال «مدار صفر درجه» که آن هم در سال ۸۶ ساخته شده بود پخش شد.

آخرین مورد نیز سریال کره ای «کیمیاگر» بود که ۸ دی ۱۴۰۲ آخرین قسمت آن از این شبکه پخش شد اما پس از آن، سریال دیگری در کنداکتور قرار نگرفت.

یکی از دست‌اندرکاران این شبکه در گفت و گو با خبرنگار ما درباره علت عدم پخش سریال جدید از شبکه دو اظهار داشت: سیاست کلی سازمان این است که شبکه دو سریال نداشته باشد و مجموعه هایی که سازمان به شبکه ما اختصاص می‌دهد کمتر شده است؛ احتمال اینکه شبکه سریال جدید نداشته باشد وجود دارد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول