اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتراف تل‌آویو به کشته شدن 2 افسر خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دو نفر از افسرانش در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در غزه کشته شده‌اند.

اعتراف تل‌آویو به کشته شدن 2 افسر خود در غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که دو نفر از افسران خود را در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در غزه از دست داده است.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» گزارش داد، سرگرد ذخیره «کنستانتین سوشکو»، ۳۰ ساله از ساکنان تل آویو یکی از این افسران بوده است. وی نیروی گردان مهندسی ۷۰۸۶ تیپ گولانی بود.

«هارئیل ایتاه»۲۲ ساله از اشغالگران نتانیا، افسر دوم صهیونیست است که در غزه کشته شد. وی نیز یکی از فرماندهان تیپ گیواتی بود که به خاطر جراحات وارده در غزه، امروز جان خود را از دست داده است.

 

 

ارتش اسرائیل هفتم ماه جاری اسامی سه نظامی خود را که در درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطین کشته شدند، منتشر کرد.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، همچنین در نتیجه درگیری‌های روز گذشته در نوار غزه، حداقل سه نظامی اسرائیلی زخمی شدند که شدت جراحات دو نظامی، بالا است.

«آسف پیناس توبول» ۲۲ ساله در درگیری‌ها در جنوب نوار غزه، «نریا زیسک» ۲۴ ساله در مرکز نوار غزه و «دویر دیوید فیما» سرهنگ ۳۲ ساله ارتش اسرائیل هم در همین منطقه کشته شدند.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، طبق آمار اعلامی ارتش تعداد تلفات در جنگ علیه غزه به بیش از 500 کشته افزایش یافته است. البته آمار واقعی تلفات صهیونیستها در غزه به مراتب بیشتر از عدد اعلامی از سوی این رژیم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول