اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسراییل است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات است و این انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسرائیل است.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسراییل است

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین رونمایی از میدان  ۹دی شهر برازجان با گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به بزرگداشت روز ۹ دی تاکید دارد.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب سفارش کردند، جوانان تاریخ را مطالعه کنند، افزود: کسانی که در سال ۸۸ ژست قانون‌مداری می‌گرفتند، اولین کسانی بودند که قانون را شکستند و  حرفیکه رهبر معظم زدند که ما پای رای مردم می‌ایستیم ولی به مزدوران خیابانی باج نمی‌دهیم.

جلال‌زاده عنوان کرد: با وجود اینکه بعد از انتخابات تا ۹دی فرصت بازگشت به دامن ملت را به آنها دادند، اما از این فرصت استفاده نکردند و به پرچم امام حسین(ع) اهانت کردند و مردم خودشان به خیابان آمدند و این فتنه را خاموش کردند و ۹دی روز بصیرت مردم ایران شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تا پرچم جمهوری اسلامی بلند است، دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی سال گذشته از دفاع‌مقدس ابعاد خطرناک‌تری داشت، اظهار کرد: دشمن فکر نمی‌کند بتواند حتی تیری به سمت ما شلیک کند و منفذی به داخل پیدا نمی‌کند که بتواند نفوذ کند.

جلال‌زاده افزود: ملتی که بصیرت ندارد، چشم ندارد و نمی‌تواند راه درست خود را پیدا کند اما مردم ایران الحق والانصاف با بصیرت و آگاه هستند.

وی عنوان کرد: مردم ما هرچند تحت‌ فشار‌های اقتصادی، بیکاری جوانان و گرانی در جامعه قرار دارند، ولی هر وقت حرف از امام و دشمنان نظام پیش می‌آید در صحنه حاضر هستند.

جلال‌زاده بیان کرد: روز ۹دی روز بصیرت است که این بصیرت خود را در روز ۱۱اسفند و انتخابات سال جاری نشان خواهد داد؛ طبق گفته حضرت امام خامنه‌ای انتخابات نعمت الهی و پشتوانه ملت است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید برای افزایش مشارکت نیت کنیم و پای در صحنه بگذاریم و همه ما نقش و تکلیف داریم.

وی با تاکید براینکه اسرائیل برای انتخابات ۱۴۰۲ برنامه دارد و ما نباید اجازه دهیم برنامه‌هایشان عملی شود، یادآور شد: نباید اجازه دهیم ایران دشمن شاد شود بلکه باید پوزه اسرائیل را به زمین بکشیم.

جلال‌زاده تاکید کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات است و این انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات سال گذشته با کمک و همکاری مردم با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خاموش شد؛ دولت بدون ملت معنایی ندارد، مجلس نیز همین‌طور و شما مردم هستید که کار اصلی را انجام می‌دهید.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بدانید در جنگ، پیروزی برای جبهه مقاومت و مظلومان است و اسرائیل نمی‌خواهد این را بپذیرد.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول