اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

درخشش نوجوانان کرمانشاهی در مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی

مریم صمیمی سرپرست تیم اعزامی محاسبات ذهنی چرتکه استان کرمانشاه گفت: همه نوجوانان کرمانشاهی شرکت‌کننده مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی چرتکه در بین 24 کشور جهان به مقام قهرمانی رسیدند.

درخشش نوجوانان کرمانشاهی در مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی

مریم صمیمی سرپرست تیم اعزامی محاسبات ذهنی چرتکه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک قهرمانی نوجوان کرمانشاهی مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی اظهار کرد: ۲۴ کشور جهان عضو پاما (فدراسیون ببن المللی مسابقات محاسبات ذهنی با چرتکه) در شهر نیوبمبئی کشور هندوستان در هفتم دی‌ماه 1402 به رقابت پرداختند.

وی افزود: از میهن اسلامی ایران، ۲۳ نفر در این مسابقات شرکت کردند که از  کرمانشاه با همراهی اینجانب، تیم ۶ نفره ای در این دوره مسابقات شرکت داشتند.

سرپرست تیم اعزامی از استان کرمانشاه به مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی هندوستان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در پنج سطوح مختلف  A، B، C، D و E با رقبای خود از کشورهای دیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: همه اعضای تیم توانستند رقیبان خود را شکست و مقام قهرمانی جهان را کسب نمایند.

 مریم صمیمی، سرپرست با اشاره به این که در هر کدام از پنج سطح این مسابقات یک نفر به عنوان قهرمان قهرمانان کل جهان انتخاب می‌شود، اذعان کرد: دو مقام از پنج مقام قهرمان قهرمانان این مسابقات جهانی، به نوجوانان کرمانشاهی اختصاص یافت.

وی با بیان این که از تیم ۲۳ نفره ایران دو نفر قهرمان قهرمانان شدند که هر دو از تیم کرمانشاه بودند، گفت: دو نوجوان تیزهوش و نخبه کرمانشاهی آقایان محمدطاها نوری و محمد طاها برزی به این عنوان دست یافته و پرچم ایران را بر فراز دیگر پرچم‌ها به اهتزاز درآورند.

خانم صمیمی در خصوص مقام‌های کسب شده توسط دیگر اعضای تیم ابراز داشت: در سطحa آرینا مرادی، در سطح B ملیکا کرامتی، در سطح D آنیسا بهرامی و امیر مهدی کرامتی همه از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسیدند.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول