اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عاملان ناامنی در اصفهان دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 5 نفر از اراذل و اوباش که باعث نا امنی در یکی از محلات شهر اصفهان شده بودند در عملیات ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان ناامنی در اصفهان دستگیر شدند

مسعود طریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ناامنی توسط تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محلات اصفهان بلافاصله ماموران در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر از متهمان از صحنه گریخته و یک نفر توسط ماموران دستگیر می‌شود، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عده‌ای از اراذل و اوباش با ضرب و شتم یک شهروند و مجروح کردن یکی فردی دیگر به وسیله قمه و همچنین تخریب شیشه‌های یک باب مغازه برای دقایقی این محله را ناامن می‌کنند.

طریفی عنوان کرد: ۴ متهم دیگر پرونده که متواری بودند در عملیاتی ضربتی توسط ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی دستگیر و پس از اینکه در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کردند به مرجع قضائی تحویل شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برخورد پلیس با اراذل و اوباش و ناامن کنندگان جامعه قاطع است و این افراد بدانند اگر رفتار خود را اصلاح نکرده و همچنان به اقدامات شرارت آمیزشان در جامعه و ایجاد مزاحمت برای مردم ادامه دهند باید منتظر برخوردی مقتدرانه از سوی پلیس و دستگاه قضائی باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول