اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه حماسه ۹ دی را به عنوان یوم‌الله معرفی کرد و گفت: حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است.

حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در مراسم حماسه ۹دی که در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات سال ۸۸ افتاد یکی از باشکوه‌ترین انتخاب بود که با مشارکت ۸۵درصدی مردم رقم خورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکتش همواره با فراز و نشیب‌ها و توطئه‌هایی از سوی دشمنان روبه‌رو بوده و هست؛ از جنگ سخت گرفته در دهه ۶۰ تا جنگ نرم در دهه ۷۰ و جنگ فتنه‌ها در دهه ۸۰ و همچنین جنگ انحراف و تحریف در دهه ۹۰ و الان هم در جنگ رسانه‌های پر از فریب، حیله و نیرنگ است.

حماسه نهم دی ماه در اسلام‌آباد غرب

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر بخواهیم  یک شناخت دقیق‌تری داشته باشیم باید اتفاقات مهم تاریخ انقلاب اسلامی را بررسی کنیم.

وی حماسه ۹ دی را به عنوان یوم‌الله معرفی کرد و گفت: حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است. 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات، گفت: انتخابات یک مسئله ناموسی انقلاب اسلامی است ما ضمن حضور پرشور در انتخابات باید در انتخاب فرد اصلح توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

*حماسه نهم دی نشانگر حاکمیت روح دیانت بر دل مردم بود

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده ناحیه سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب نیز، اظهار کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت میثاق با ولایت است که در آن روز اقشار مختلف مردم غیور و ولایتمدار در خیابان‌ها حضور پیدا کردند از آرمان‌های  انقلاب اسلامی حمایت کردند.

بهزاد یوسف‌وند، فرمانده ناحیه سپاه اسلام آبادغرب 

وی تصریح کرد :حماسه نهم دی همانند سال ۵۹ که مردم پای کار انقلاب آمدند نشانگر حاکمیت روح دیانت بر دل مردم بود.

فرمانده ناحیه سپاه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: با نگاهی به رخدادهای امروز جهان می‌فهمیم که جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ جان گرفته و تمام ملت‌های آزاده جهان با الگوگیری از جمهوری اسلامی در حال مقابله و مبارزه با استکبار و استعمار جهانی هستند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول