اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدودیت ترافیکی مراسم تشییع شهیدشهریار بابایی

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: فردا شنبه 9 دی ماه محدودیت ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شهریار بابایی از ساعت 8 صبح در سه‌راه سبزه‌میدان تا میدان آزادی برقرار می‌باشد.

محدودیت ترافیکی مراسم تشییع شهیدشهریار بابایی

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه در خصوص محدودیت ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید بابایی اظهار کرد: به مناسبت تشییع پیکر پاک شهید والامقام سرهنگ شهریار بابایی و به‌منظور حفظ ایمنی تردد شرکت‌کنندگان در مراسم، طرح محدودیت ترافیکی در خیابان مدرس در روز شنبه مورخ ۹ دی‌ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح در خیابان شهید مدرس حدفاصل سه‌راه سبزه‌میدان تا میدان آزادی اجرا و از توقف و تردد وسایل نقلیه تا پایان مراسم جلوگیری می‌گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: همشهریان گرامی با آگاهی از این محدودیت، سفرهای درون‌شهری خود را مدیریت و از مسیرهای جایگزین در بلوار کوهساری و خیابان جلیلی برای عبور و مرور استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهید شهریار بابایی در سانحه رانندگی ناشی از تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر روز پنج‌شنبه 7 دی‌ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول