اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشاورز: تنش‌ها در فوتسال طبیعی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بخشی از تنش‌ها در فوتسال طبیعی است و اتفاق خیلی خاصی نیفتاد، بحث‌های کوتاهی اتفاق افتاد و مشکلی نبود.

کشاورز: تنش‌ها در فوتسال طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بعد از پیروزی مقابل کراپ الوند اظهار داشت: بازی حساس و سختی با تیم خوب کراپ داشتیم، این تیم امکانات، بازیکنان و مربیان خوبی دارد و می‌دانستیم بازی سختی داریم.

وی ادامه داد: توانستیم در یک روز خوب در کنار هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ علی‌رغم احترامی که برای تیم کراپ قائل هستم، مستحق پیروزی بودیم و بهتر بازی کردیم، در نیمه دوم کامل به بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

کشاورز در مورد درگیری‌های گفت: بخشی از تنش‌ها در فوتسال طبیعی است و اتفاق خیلی خاصی نیفتاد، بحث‌های کوتاهی اتفاق افتاد و مشکلی نبود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان گفت: به جدول کاری نداریم، از صدر جدول بودن خوشحال هستیم اما نگاه جدولی نداریم؛ تمام تلاشمان این است که هر هفته هواداران را خوشحال کنیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول