اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ملت ایران از دامان ولایت دست برنمی دارد

حجت‌الاسلام صالحی گفت: پیام بزرگ نهم دی ماه ١٣٨٨ به دشمنان این بود که هیچ گاه ملت دست از دامان دین و ولایت برنمیدارند.

ملت ایران از دامان ولایت دست برنمی دارد

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: خطبه فدکیه حضرت زهرای مرضیه (س) یکی از راهنماهای جامعه ایمانی در راه رسیدن به منزل روشنی و بصیرت است.

وی افزود: این بانوی بزرگوار با تکیه بر آیه ١٠٢ سوره آل عمران به دنبال دور کردن امت موحد از خاموشی و خمودگی در قضایا است؛ فاطمه( س) خطاب بیان خود را محدود نمی‌کند و جغرافیای زمانی و مکانی را در هم می‌شکند و هر آنکه زیر چتر توحید وایمان را به رسالت اجتماعی خود در صیانت از حریم امامت و ولایت دعوت می‌کند.

امام جمعه خمیر یکی از فتنه های بزرگ امروز فتنه شکستن جایگاه الهی و توحیدی زن در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: معرفی آن به واسطه شأن جنسی و جسمی است کشتن و ترور مردان و بی عفت کردن دختران یکی از ابزار حکومت فرعونی است و حال آنکه جبهه رسانه ای و پیاده نظام استکبار سعی خود را برای ترور درونی مردان به واسطه نابودی غیرتشان و ورود زنان در اجتماع به جلوه گری های جسمی آنان است.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: یوم الله  ٩دی ماه یکی از ایام الله بسیار شور انگیز تاریخ انقلاب اسلامی است که هر انسانی را به غرور و اعتماد به نفس وا می دارد؛ تکلیف مداری ملت ایران جلوه زیبای وقایع سال ٨٨ است که هم یکی از پرشور ترین مشارکت ها را رقم زد و هم بعد از قضایای جسارت به ساحت امامت و ولایت مثل یک طوفان واردشده و فتنه دشمن را خاموش کرد برای نجات در فتنه ها آنچه مهم ترین شاخصه ها بشمار می رود، بصیرت است.

وی اظهار کرد: داشتن تحلیل دقیق و درست در نهم دی ماه سبب شد تا مردم ما خیلی خوب فضا را تحلیل کند و متوجه دست های شوم استکبار پشت ماجرا شد و با سرعت عمل وارد میدان دفاع از آرمان های الهی خود شد.

امام جمعه خمیر اضافه کرد: پیام بزرگ نهم دی ماه به دشمنان این بود که هیچ گاه ملت دست از دامان دین و ولایت بر نمی دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول