اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مجاهدت‌های سردار سلیمانی روند استکبار در خاورمیانه را تغییر داد

امام جمعه ارومیه گفت: مجاهدت‌ها و حرکات شهید سردار سلیمانی روند حرکت استکبار در منطقه خاورمیانه را عوض کرد.

مجاهدت‌های سردار سلیمانی روند استکبار در خاورمیانه را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ارومیه اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و تجدید پیمان ملت با بصیرت ایران با ولایت است، پس با حضور در مراسم بزرگداشت این روز به دنیا نشان خواهیم داد که ملت ایران همچنان پای آرمان‌های خود با بصیرت ایستاده است.

 وی با بیان اینکه سال ۸۸ دشمن از حضور ۴۰ میلیون نفری ملت ایران در انتخابات مأیوس شد، ادامه داد: برخی عوامل داخلی به خاطر منافع شخصی و قدرت، پست و مقام با دشمن همراه شدند و کشور را شش ماه به آشوب کشیدند و به امام حسین (ع) و مساجد توهین کردند و قرآن آتش زدند اما در نهایت، ۹ دی ماه آن سال ملت با بصیرت و حضور در میدان، بساط فتنه را برچید.

 قریشی اظهار کرد: در فتنه ۸۸ برخی عوامل داخلی حاضر شدند به خاطر قدرت و پست، جان مردم را به خطر بیندازند، به قرآن و امام حسین(ع) توهین کنند و از مسیر خارج شوند و هنوز هم توبه نکرده‌اند.

وی با اشاره ۱۳ دی ماه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: طوفان الاقصی و نقشه بر آب کردن نقشه‌های آمریکا، همه نتیجه مجاهدت‌های سردار سلیمانی و شهدایی مانند سید رضی موسوی است.

 امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه حرکت سردار سلیمانی روند حرکت استکبار را در منطقه عوض کرد، ادامه داد: یکی از توصیه‌های سردار سلیمانی در وصیت‌نامه‌اش این است که از رهبری اطاعت کنیم، چون اطاعت از رهبری، مسیر حق است.

وی گفت: با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات، بر همه واجب است در این انتخابات با مشارکت بالا شرکت کنند و انتخاب اصلح داشته باشند، چون مشارکت بالا در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول