اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه سمنان: شهادت سردار «سیدرضی موسوی» در مجامع بین‌المللی پیگیری شود

امام جمعه سمنان گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید «سیدرضی موسوی» باید در مجامع بین‌المللی پیگیری شود.

امام جمعه سمنان: شهادت سردار «سیدرضی موسوی» در مجامع بین‌المللی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد، با اشاره به به شهادت رسیدن سردار شهید سیدرضی موسوی‌چاشمی، از سرداران جبهه مقاومت که از استان سمنان برخاسته بود، اظهار کرد: سازمان ملل متحد باید این قبیل جنایت‌های رژیم صهیونیستی را که به‌کرات در فلسطین اشغالی، نوار غزه و سایر کشورها شاهد آن هستیم، محکوم و پیگیری کند.

وی تصریح کرد: از وزارت امور خارجه نیز انتظار می‌رود تا جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را در به شهادت رساندن شهید سردار سیدرضی موسوی‌چاشمی از طریق مجامع بین‌المللی و سازمان ملل متحد پیگیری کند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: ترورهایی که رژیم صهیونیستی در ارتباط با نیروها و سرداران جبهه مقاومت انجام می‌دهد، با هیچ‌یک از اصول انسانی و حتی جنگی تطابق ندارد و سازمان ملل متحد و سایر مجامع بین‌المللی باید در قبال این جنایت‌های بی‌وقفه وارد میدان شوند و آن را محکوم کنند.

مطیعی تصریح کرد: سیاست رژیم صهیونیستی همواره این بوده تا سرداران جبهه مقاومت را که به‌خوبی توانسته‌اند مردم را علیه استکبار جهانی و ظلم و جور صهیونیست‌ها بسیج کنند، از میان بردارد و از این‌رو، همواره در این راه، ترور را یکی از مهم‌ترین ابزارهای در دست خود می‌داند.

وی افزود: دلاورمردان جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام همواره مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و علم آنها هیچ موقع روی زمین نمی‌ماند.

امام جمعه سمنان با اشاره به بیداری اسلامی که امروز منطقه خاورمیانه و غرب آسیا را فراگرفته است، به جریان طوفان الأقصی اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها امروز مقابل مقاومت مردم فلسطین شکست خورده‌اند و از این‌رو، تلاش می‌کنند تا با ترورهای این‌چنینی، فضا را به خارج از فلسطین و نوار غزه ببرند و افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار دهند.

مطیعی با اشاره به مجاهدت‌های ۴۰ ساله شهید سیدرضی موسوی‌چاشمی که عمده آن در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در محور مقاومت سپری شد، اظهار کرد: اینکه رژیم صهیونیستی، این سردار شهید را که در منزلش حضور داشته، مورد اصابت موشک قرار داده و او را به شهادت می‌رساند، نشان‌دهنده اوج رذالت و جنایت این رژیم پلید است.

وی با بیان اینکه امثال سرداران شهیدی چون حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی‌چاشمی هرگز از یاد مردم و جبهه مقاومت نخواهند رفت و علم آنها روی زمین نمی‌ماند، گفت: امروز شاهد هستیم که با به شهادت رسیدن هر یک از فرماندهان جبهه مقاومت، فرمانده دیگری جای او را به‌سرعت می‌گیرد و این روال برای همیشه تاریخ ادامه خواهد داشت.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها امروز دچار شکست در دستیابی به اهدافشان در فلسطین اشغالی شده‌‌اند، گفت: آنها تلاش می‌کردند تا مردم نوار غزه را از این منطقه خارج کنند و به سمت سایر کشورها بفرستند؛ اما با مقاومت اسلامی مردم فلسطین تا امروز نتوانسته‌اند به این هدف خود دست یابند و از این‌رو، از هر جنایتی علیه جبهه مقاومت دریغ نخواهند کرد.

مطیعی بیان کرد: تجربه نشان داده که جنایت‌های رژیم صهیونیستی همواره مورد پاسخ جبهه مقاومت قرار خواهد داشت و این جنایت‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی گفت: ثمره به روی زمین ریخته شدن خون سرداران شهید، این است که نیروهای جبهه مقاومت بیش از گذشته با یکدیگر متحد شده و در این مسیر با یکپارچگی و اتحاد بیشتری مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهند کرد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول