اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشارکت مردم در انتخابات، وظیفه همگانی است

امام جمعه اردستان گفت: تبلیغ انتخابات و مشارکت مردم، یک وظیفه همگانی است، انتخابات مبدا تحول بوده و جامعه را از مثلث دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی نجات می‌دهد.

مشارکت مردم در انتخابات، وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) سرور زنان عالم است که مردم از شناخت حقیقت وجودی این بانوی بزرگوار عاجز هستند چرا که کثرت و فراوانی خیر در این بانو برای جهانیان به اثبات رسیده و در آستانه روز میلاد این بانو قرار داریم.

وی با اشاره به روز زن و مادر، افزود: حضرت فاطمه(س) بهترین دختر برای پدر، بهترین همسر برای شوهر و بهترین مادر برای فرزندان خود بود بنابراین شایسته است که به عنوان الگو برای زنان جامعه اسلامی قرار گیرد و همچنین باید جلسات ویژه ولادت این حضرت، پرشکوه باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: وجود زن یک گوهر گران‌بها است و هدف‌گیری دشمنان، برای وجود زنان بوده که غربی‌ها امروزه در خصوص زن دو چیز را اراده می‌کنند که شامل سودجویی مادی و دیگری نیز التذاذ جنسی است و با آزاد کردن برخی مسائل شهوانی، ارزش زن را از بین نبریم.

امام جمعه اردستان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم خوزستان و کرمان، تصریح کرد: تبلیغ انتخابات و مشارکت مردم، یک وظیفه همگانی است، انتخابات مبدا تحول بوده و جامعه را از مثلث دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی نجات می‌دهد، اگر انتخابات نباشد این مسائل نظیر هرج و مرج رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر به توصیه‌های مقام معظم رهبری دقت نشود و جناح‌های مختلف نتوانند در انتخابات شرکت کنند ممکن است که رونق انتخاباتی چندان ایجاد نشود، مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته که در سال ۸۸ توانست آن اجتماع عظیم بعد از هشت ماه تلاطم و فتنه‌انگیزی در سطح کشور را جمع کند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: سیزدهم دی ماه سالروز شهادت قهرمان میدان نبرد، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که اسطوره مقاومت برای همه رزمندگان و جبهه مقاومت است و امروز به برکت وجود این شهید بزرگوار، شکوفه‌های جبهه مقاومت از سوریه، لبنان، فلسطین و غیره در برابر صهیونیست مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت شهید سید رضی موسوی، بیان کرد: این شهید بزرگوار را که شاید برخی‌ها به تازگی نامش را می‌شنوند، دشمنان چندین بار قصد ترورش را داشتند تا اینکه به دست مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و شاهد هستیم که مردم دنیا متوجه معنای مقاومت شده‌‌اند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول