اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ضرب‌الاجل یک‌ماهه دستگاه قضایی برای رفع نواقص آزادراه ارومیه -تبریز

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تعیین ضرب‌الاجل یک‌ماهه دستگاه قضایی به متولیان راه‌ها و جاده‌های آزادراه ارومیه-تبریز خبر داد.

ضرب‌الاجل یک‌ماهه دستگاه قضایی برای رفع نواقص  آزادراه ارومیه -تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تعیین ضرب الاجل یکماهه دستگاه قضایی به متولیان راهها و جاده های مواصلاتی محور آزاد راه ارومیه – تبریز خبر داد.

وی افزود: در راستای عمل به تکالیف حقوق عامه ای دستگاه قضایی، با توجه به وجود مشکلات عدیده در محور آزاد راه ارومیه به تبریز از جمله لکه گیری، مرمت، تجدیدخط کشی، تعویض و ساماندهی گارد ریلها و تابلوهای آسیب دیده و تامین روشنایی مناسب که نوعاً موجب بروز تصادفات و به خطر افتادن جان شهروندان می شود، طی جلسه ای با متولیان امر مصوباتی به تصویب رسید.

مقام ارشد قضایی آذربایجا‌غربی گفت: به موجب این مصوبات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان متولی نگهداری آزاد راه ارومیه – تبریز شد و مقرر گردید نسبت به رفع نواقصات تعیین شده اقدام نماید و شرکت ساخت و توسعه آزاد راهها و شرکت بهره برداری و نگهداری آزاد راه ارومیه – تبریز مکلف به مرتفع کردن مشکلات این محور گردید.

عتباتی افزود: شروع و انجام عملیات تقاطعات غیر همسطح این آزاد راه دیگر تکلیف این شرکت بود که مقرر شد ظرف مهلت یک ماه پایش و پیگیری مصوبات از طرف دستگاه قضایی انجام و در صورت مشاهده ترک فعل و عدم انجام مصوبات برخورد های لازم قانونی معمول خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول