اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز عملیات انتقال کودکان بیمارستان بعثت به اکباتان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از آغاز عملیات انتقال کودکان بستری بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان طی امروز خبر داد.

آغاز عملیات انتقال کودکان بیمارستان بعثت به اکباتان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،  ظهر امروز کودکان بستری بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با تکمیل و تجهیز این بیمارستان منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه این اقدام در بیمارستان اکباتان اظهار کرد: روند انتقال کودکان بستری در بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان آغاز و این بیمارستان از امروز آماده فعالیت و ارائه خدمت به مردم همدان است.

محمدمهدی مجذوبی با بیان اینکه کلنگ احداث این بیمارستان سال ۸۷ به زمین خورد اما در طول این سال‌ها در فراز و نشیب مدیریت‌ها و تصمیم‌های مختلف، کار آن نیمه‌تمام ماند تا به دولت سیزدهم رسید گفت: با عنایت دولت و همت دانشگاه علوم پزشکی این اقدام به اتمام رسید تا افتخاری برای استان باشد.

وی با تاکید به اینکه همزمان با اتمام ساخت این بیمارستان تجهیزات پزشکی بیمارستان نیز نصب شد افزود: بیمارستان اکباتان در ۲۷۲ تخت، ۶ طبقه درمانی،‌‌ دو طبقه پاویون پزشکان و کتابخانه و سه طبقه ساختمان الحاقی آماده ارائه خدمات به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: بخشی از نیروی مورد نیاز این بیمارستان طی آزمون‌های استخدامی جذب شده‌ است.

فرماندار همدان نیز با بیان اینکه جای خالی بیمارستان فوق‌تخصصی مخصوص کودکان در استان احساس می‌شد، افزود: با پذیرش و انتقال بیماران به این مجموعه، بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان امروز آغاز به کار کرد.

مسلم مخفی با بیان اینکه حوزه درمان، دسترسی به خدمات درمانی و بیمارستانی یکی از مهم‌ترین شاخص‌های تأثیرگذار در بهبود رفاه و آسایش شهروندان است، عنوان کرد: امیدواریم این هدیه ارزشمند از سمت دولت مردمی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مبارک مردم باشد و شاهد رشد روزافزون توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح استان باشیم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول