اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعزام کارکنان ادارات لرستان به اردوی راهیان نور

مسؤول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اعزام کارکنان ادارات استان به راهیان‌نور از اول آبان ماه امسال شروع شده و تا کنون کاروان‌هایی از فرهنگیان، دانش‌آموزان، طلاب، جامعه پزشکی، حوزه هنری و اقشار مختلف استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

اعزام کارکنان ادارات لرستان به اردوی راهیان نور

سرهنگ مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص اعزام کارکنان ادارات لرستان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور به عنوان فن آوری استخراج گنج تمام نشدنی دفاع مقدس انجام می‌گیرد و هدف آن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در اردوی راهیان نور، شرکت کنندگان از یادمان‌های اروند کنار، شلمچه، هویزه، معراج الشهدا، فتح‌المبین و بیمارستان صحرایی بازدید می‌کنند.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در این اردو از سد کرخه نیز به منزله راهیان پیشرفت و دستاورد انقلاب اسلامی بازدید می‌شود.

وی هدف از اردوی راهیان نور برای کارکنان ادارات را آشنایی ب‍ُعد فرهنگ جهاد و شهادت و امید آفرینی بین زائران برشمرد و عنوان کرد: اعزام کارکنان ادارات استان لرستان به راهیان نور از اول آبان ماه امسال شروع شده و تا کنون کاروان‌هایی از فرهنگیان، دانش‌آموزان، طلاب، جامعه پزشکی، حوزه هنری و اقشار مختلف به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

سپهوند خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه نیز کارکنان دولتی از قشر فرهنگیان و جامعه پزشکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند و به مدت ۳ روز در این اردو حضور دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول