اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرمانده اسرائیلی: باید آماده حمله از جبهه شمالی باشیم

یک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه درباره احتمال حمله از جبهه شمالی به این رژیم هشدار داد.

فرمانده اسرائیلی: باید آماده حمله از جبهه شمالی باشیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هرزل هالوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل امروز چهارشنبه گفت که نظامیان این رژیم باید باید حمله از جبهه شمالی آماده باشند.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، هالوی در یک جلسه ارزیابی در ستاد فرماندهی جبهه شمالی گفت که ارتش «در آماده باش است» و اینکه «لازم است نیروها برای حمله احتمالی آماده باشند.»

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل همچنین گفت: «مأموریت اول ما بازگرداندن ساکنان به شمال اسرائیل است و این مسئله زمان‌بر خواهد بود. تا کنون مبارزه‌ها در اینجا به شکلی دقیق پیش برده شد و اوضاع باید به همین نحو پیش برده شود.

هالوی گفت: «اجازه نخواهیم داد که ساکنان بدون امنیت یا احساس امنیت به این منطقه بازگردند.»

رژیم اسرائیل بعد از آغاز جنگ علیه غزه چندین شهرک را در مناطق شمالی در مرز لبنان که درگیری‌ها در آن در جریان بود تخلیه کرد.

درگیری‌ها در جنوب لبنان با رژیم اسرائیل کماکان ادامه دارد. منابع محلی بامداد چهارشنبه از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهرک «بنت جبیل» و شهرک «یارون» حمله کردند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه مناطق مختلفی از جنوب لبنان را با توپخانه، پهپاد، جنگنده و بمب فسفری هدف حمله قرار داده بود.

از هفتم اکتبر (آغاز جنگ علیه غزه) تاکنون بیش از ۱۲۲ رزمنده جنبش حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند. 

از سوی دیگر حزب‌الله روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که «مجاهدان مقاومت اسلامی به یک مقر فرماندهی تازه تأسیس دشمن صهیونیستی در اطراف شهرک کریات شمونه با یک پهپاد انتحاری حمله کردند و هدف مورد اصابت قطعی قرار گرفت». 

این جنبش همچنین اعلام کرد که رزمندگانش پادگان (صهیونیستی) زبدین را در دفاع از ملت استوار فلسطین و در پشتیبانی از مقاومت دلیر آن، با موشک‌های برکان، هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول