اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهید«رضی موسوی» از مفاخر استان زنجان است

معاون استاندار زنجان به مراسم بزرگداشت شهید«رضی موسوی» در زنجان اشاره کرد و گفت: باتوجه به حضور طولانی مدت این شهید در سپاه استان و طی مدارج عالی، بدون شک ایشان از مفاخر استان و بخشی از هویت ماست.

شهید«رضی موسوی» از مفاخر استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی بزرگداشت یار دیرین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید سید رضی موسوی و گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در این جلسه با تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی اظهار داشت: نحوه شهادت سردار سید رضی موسوی، یار و همراه قدیمی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و از باسابقه‌ترین مستشاران ایرانی جبهه مقاومت در سوریه، نشانه خوی تروریستی رژیم صهیونیستی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایت‌کار است.

معاون استاندار زنجان به مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در زنجان اشاره کرد و گفت: باتوجه به حضور طولانی‌مدت این شهید در سپاه استان و طی مدارج عالی، بدون شک ایشان از مفاخر استان و بخشی از هویت ماست، لذا یکشنبه ۱۰ دی‌ماه حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور مردم فهیم و قدرشناسی استان خواهد بود.

وی همچنین به نام‌گذاری محور شرقی پادگان زنجان به نام شهید سیدرضی موسوی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این اقدام به‌موقع نشان از ارادت پایتخت‌نشینان شور و شعور حسینی به شهدا است.

رفیعی گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که آحاد مختلف مردم در این مراسم  مشارکت حداکثری داشته باشند و در کنار تبلیغات و فضاسازی شهرها و روستاها، نسبت به معرفی خدمات ارزنده این شهید عزیز برای نسل جوان اهتمام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین با اشاره به اهمیت سالروز یوم‌الله ۹ دی گفت: در برنامه‌های گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی مردم و حضور مردمی در اولویت باشد و علاوه بر برگزاری مراسم در نقاط مختلف استان، در مدارس و دانشگاه‌ها فلسفه این روز برای نسل جوان تبیین شود.

وی همچنین در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: تجلیل از حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت موجب تقویت ترویج تفکر و مکتب حاج‌قاسم خواهد شد و در این زمینه دستگاه‌های مختلف به‌ویژه فرهنگی و گروه‌های مردمی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول