اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیگیری تامین اعتبار طرح های مهم شهری استان و اربعین حسینی

مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روز چهارشنبه با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

پیگیری تامین اعتبار طرح های مهم شهری استان و اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور چهارشنبه با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌ وگو کرد.

در این دیدار که روز چهارشنبه در دفتر استاندار کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیران کل دفتر فنی و امور شهری استانداری و شهردار کرمانشاه برگزار شد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استاندار کرمانشاه پیرامون مهم‌ترین طرح‌های شهری واصلی‌ترین نیازهای شهرهای استان ازجمله در حوزه اربعین حسینی گفت‌وگو کردند.

* دیداری رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه 


در این دیدار دکتر صحرایی از روی نقشه استان، وضعیت تردد زوار اربعین، مسیرها و تقاطع‌های پرازدحام، نیازهای شهرهای استان برای میزبانی شایسته از زائران و مهم‌ترین طرح‌های و راهکارهای استان را تشریح کرد که با موافقت رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همراه و مقرر شد که اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها در اختیار استان قرار گیرد.

درنتیجه اقدامات و خدمات زیرساختی استان کرمانشاه در اربعین امسال، میزان زائران نسبت به اربعین سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافت.

در همین راستا مدیریت ارشد استان بلافاصله پس از اربعین 1402، برنامه‌های کرمانشاه برای تکمیل زیرساخت‌ها و میزبانی بزرگ‌تر در اربعین سال آینده را کلید زده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول