اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برادران قاتل در شاهرود به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 2 برادر قاتل فراری پس از چهار سال زندگی مخفیانه سرانجام شناسایی و دستگیر شدند.

برادران قاتل در شاهرود به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: در یکی از روزهای تابستان سال ۱۳۹۸ شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای جنوبی اطراف شهرستان شاهرود اطلاع داد که بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی تخصصی موضوع اقدام کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتلان فراری از صحنه جرم آغاز کردند، ادامه داد: در پی تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران، مشخص شد متهمان به یکی از استان‌های شمالی کشور متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: جست‌وجو برای دستگیری قاتلان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با اشرافیت و هوشمندی توانستند آنها را بعد از چهار سال در شهرستان شاهرود شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی ادامه داد: متهمان که 2 برادر ۳۰ و ۳۵ ساله بودند، برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۱ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به هوشمندی و کارآمدی پلیس استان در کشف پرونده قتل بعد از چندین سال اشاره کرد و گفت: متهمان تکمیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول