اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات‌های جدید یمن در حمایت از ملت فلسطین

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات علیه کشتیهای عازم فلسطین اشغالی و حمله پهپادی به منطقه ایلات خبر داد که در حمایت از ملت فلسطین صورت می‌گیرد.

عملیات‌های جدید یمن در حمایت از ملت فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که پس از سه بار اخطار، کشتی تجاری «ام اس سی یونایتد» را با موشک هدف قرار دادند.

شبکه خبری المسیره به نقل از سریع گزارش داد که نیروهای مسلح یمن، منطقه «ام الرشراش» (ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی و چند منطقه دیگر را با پهپاد هدف قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این عملیاتها، در حمایت از ملت فلسطین است، تأکید کرد: عملیاتهای ما علیه کشتیها اسرائیلی یا کشتیهای عازم بندرهای فلسطین اشغالی تا زمانی ادامه دارد که دارو و غذا وارد نوار غزه شود.

سریع در پایان خاطر نشان کرد: سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تأکید بر بیانیه‌های پیشین خود، اجازه نمی‌دهد کشتیهای اسرائیلی یا کشتیهای عازم بندرهای فلسطین، عبور کنند و در عین حال، بر حرکت آزادنه حمل‌ونقل دریایی تأکید دارد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ۲۵ آذر ماه گذشته از حمله پهپادی ارتش این کشور به جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.وی در این زمینه گفت: یگان پهپادی این کشور طی عملیاتی اهدافی حساس را در منطقه «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی  با تعداد زیادی پهپاد مورد حمله قرار داده است.

یحیی سریع در ادامه تاکید کرد که عملیات‌های نظامی یمن تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از تمام آزادگان امت عربی و اسلامی و آزادگان سراسر جهان خواست موضعی شرافتمندانه در قبال مسئله فلسطین در حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین اتخاذ نمایند.

وی پیشتر به تمام کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین است، هشدار داده بود که ارتش این کشور به این کشتی‌ها اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نخواهد داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول