اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

محکومیت رژیم صهیونیستی از سوی گزارشگر سازمان ملل

گزارشگر ویژه سازمان ملل در یک موضع‌گیری، اقدام تهدید‌آمیز رژیم صهیونیستی مبنی بر تمدید نکردن و عدم صدور ویزای کارکنان سازمان ملل را محکوم کرده و آن را نوعی «بزدلی اخلاقی» خواند.

محکومیت رژیم صهیونیستی از سوی گزارشگر سازمان ملل

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین، روز سه‌شنبه از تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر تمدید نکردن ویزای کارکنان سازمان ملل انتقاد کرده و عنوان کرد: «حمله‌های بی‌اساس» به این سازمان «بزدلی اخلاقی» این رژیم را نشان می‌دهد.

به گزارش میدل ایست مانیتور، «عاصمه جهانگیر» ضمن انتقاد از مواضع رژیم صهیونیستی در این زمینه خواستار، برقراری آتش‌بس در غزه، آزادی اسرای رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌های بازداشت شده و همچنین بازسازی و پایان اشغال سرزمین‌های فلسطینی شد.

«الی کوهن»وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، گفته بود: دیگر در برابر ریاکاری‌های سازمان ملل ساکت نخواهیم ماند و از این رو به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی دستور داده است«ویزای یکی از کارکنان سازمان ملل در اسرائیل را تمدید نکند و درخواست روادید کارمند دیگری را هم رد کند».

به گفته وی نوع رفتار سازمان ملل از تاریخ ۷ اکتبر، «رسوایی برای این سازمان و جامعه بین‌المللی»محسوب شده و کاملا مزدورانه بوده است. 

کوهن، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد را به مشروعیت بخشیدن به «جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت» متهم کرده است و خطاب به وی گفته است با کسانی که به نفع دستگاه تبلیغاتی حماس همکاری می‌کنند، کار نمی‌کنیم.

کوهن همچنین عنوان کرده است: کمیسر حقوق بشر سازمان ملل« اتهامات و ادعاهای بی‌پایه‌ای» را علیه رژیم صهیونیستی مطرح می‌کند.

از زمان عملیات غافلگیرانه حماس علیه رژیم صهیونیستی از تاریخ ۷ اکتبر، این رژیم حملات گسترده‌ای را علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه انجام داده است، طوری که موجب مرگ بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ نفر در این منطقه شده است.

این رژیم حتی طی دو ماه گذشته به بیمارستان‌ها، مدارس،پایگاه‌های سازمان ملل در غزه و اردوگاه‌های پناهندگان هم حمله کرده است. سازمان های حقوق بشر، رژیم صهیونیستی را به خاطر تاکتیک‌های جنگی‌اش به شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند و آن‌ها این تاکتیک‌ها را مجازات دسته جمعی ۲.۳ میلیون نفر از ساکنان نوار غزه توصیف می‌کنند.

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول