اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  فرهنگی

تخفیف ویژه کتاب «دادگاه 88»

انتشارات فارس به مناسبت سالروز حماسه 9 دی کتاب‌ دوجلدی «دادگاه هشتاد و هشت» را با 50 درصد تخفیف برای کتاب‌خوان‌ها به فروش گذاشته است.

تخفیف ویژه کتاب «دادگاه 88»

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، مردم ایران در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور در خیابان‌ها و راهپیمایی، حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران در مقابل آشوبگران و فتنه‌گرانی که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند، اعلام کردند. در این‌باره رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه‌ریزی عده‌ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مایوس شدند.»

کتاب دو جلدی «دادگاه ۸۸» مستنداتی از سیر حوادث و اظهارات و اعترافات متهمان وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری را مورد بررسی قرار داده است. کتاب مذکور مستند بسیار ارزشمندی از سیر حوادث و اتفاقات قبل و پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸است که حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن با عنوان فتنه یاد نمودند.

 علاقمندان به این کتاب می توانند جلد اول و دوم را به صورت مجازی و یا با مراجعه به انتشارات فارس تهیه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار انتشارات فارس می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۳۹۷۴-۰۲۱ | ۶۶۹۷۳۹۹۶-۰۲۱ و ۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷ تماس بگیرید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول